Wrestling.dk
¤  Wrestling.dk Forum Indeks
¤  Vis indlæg siden sidste besøg
¤  Vis dine indlæg
¤  Vis ubesvarede indlæg
 Overvågede IndlægOvervågede Indlæg   FAQFAQ   SøgSøg   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Brugernavn:    Kodeord:      Husk mig       
Din kilde, til alt der omhandler slag, suplex'es og barbed wire.

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Vis foregående emne :: Vis næste emne :: Anbefal til en ven!
***RAW 26/07/10 - Endnu et godt RAW
Forfatter Besked
Y2Jfan

Indmeldt: 27. okt 2009

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 3:47 pm    Emne: ***RAW 26/07/10 - Endnu et godt RAW Besvar, med citat

Endnu et rigtig godt RAW, hvor vi igen fik lidt af hvert

Showet startede med den sædvanlige Cena promo "jeg giver aldrig op, indtil jeg slår Nexus" promoen startede faktisk godt indtil han begyndte med sine dårlige jokes, og blev så reddet igen af Jericho, og jeg nød godt nok de Y2J chants der var da han kom ud.

Team Cena mod Nexus er nu en elimination match (kunne tyde på et heel turn)

Miz prøver igen at cashe sin Money in the bank ind, men bliver denne gang forhindret i det af Orton, jeg tror han casher ind til Summerslam på netop Orton, og så får vi en rigtig god feud mellem de to.

Derefter ser vi Edge der ikke vil ha Khali på holdet (kan jeg godt nok godt forstå) de får en kamp, som bliver afbrudt af Nexus, som lader Khali gå (hvis det ender med at han har noget med Nexus af gøre er det den største skuffelse nogensinde)

Så kommer vi til elimination matchen, som egentlig så ud til at være en kamp hvor Nexus lige skulle vise deres finishers (kunne egentlig godt lide Tarvers finisher)

Efter det når vi til noget af det bedste, R-Truth og Morrison kommer op og skændes efter Morrisons kamp (håbede virkelig på et Morrison heel turn, men sådan skulle det ikke være Sad)

Main eventen var god, men lidt langtrukken, slutningen på showet var fin, er sikker på at ugen før Summerslam bliver scenariet sådan her : Nexus er i ringen og siger at Team Cena ikke kan samarbejde, så kommer Cena og hans hold ud og siger "WE WILL NEVER GIVE UP, AND NOW WE CAN GET ALONG"

Favoritmatch: TLC II - Wrestlemania 17
Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked
DaRnIeL

Indmeldt: 07. feb 2008

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 3:51 pm    Emne: Besvar, med citat

syntes Miz ser svag ud når han prøver at cashe ind uden at han får noget ud af det..

Spezialized

Indmeldt: 13. apr 2005

Geografisk sted: Skovlunde

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 4:42 pm    Emne: Besvar, med citat

Moment of the Night: John Cena: "I'm not superman" Lol

Anyway, det med Khali er vel bare fordi Nexus var bange for ham, og så lod de ham gå. Var dog overrasket over at Khali ikke angreb dem.

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
Y2Jfan

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 5:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Et andet moment of the night: Michael Cole: I got a new manager from the general e-mail. Han nåede desværre ikke at sige det færdigt

Lund

Indmeldt: 30. nov 2008

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 7:45 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg fik jern på da der kom Y2J chants.

Indmeldt: 21. apr 2007

Geografisk sted: Amager - KBHs Manhatten

IndlægSkrevet: Tirs jul 27, 2010 8:14 pm    Emne: Besvar, med citat

Lund skrev:

Jeg fik jern på da der kom Y2J chants.

HAHA du får da også "jern på" af de sjoveste ting!! Laughing

Indmeldt: 24. nov 2004

Geografisk sted: Det mørke jylland, Aabenraa (The City Of Gods)

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:16 am    Emne: Besvar, med citat

Rigtig underholdene RAW. Er simpelhen helt tosset med Wait Barret, manden owner får hårdt. Han blier stor...
Syntes nu ikke Miz ser svag ud? Ved ellers ikke lige hvordan du havde forstilet dig det? Håber dog han venter et godt stykke tid med at catche den ind. Kan godt lide han truer folk med uvisheden.
Mon ikke Bret Hart kommer næste uge til RAW, og får samlet gemyderne hos team Cena?

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
CenaOrton

Indmeldt: 15. jul 2010

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 9:34 am    Emne: Besvar, med citat

KaizerSoze skrev:

Rigtig underholdene RAW. Er simpelhen helt tosset med Wait Barret, manden owner får hårdt. Han blier stor...
Syntes nu ikke Miz ser svag ud? Ved ellers ikke lige hvordan du havde forstilet dig det? Håber dog han venter et godt stykke tid med at catche den ind. Kan godt lide han truer folk med uvisheden.
Mon ikke Bret Hart kommer næste uge til RAW, og får samlet gemyderne hos team Cena?

Wayd Barret, er vel også den eneste der kan blive til noget.

Skal jeg være helt ærlig håber jeg at nexus bliver S-M-A-S-K-E-T! fuldstændigt til SS, og den storyline med dem slutter der, så vi slipper for at se på dem, er godt nok træt af at se på dem, dog håber jeg Barret får sin chance alene i WWE.

KaizerSoze

Indmeldt: 24. nov 2004

Geografisk sted: Det mørke jylland, Aabenraa (The City Of Gods)

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:05 am    Emne: Besvar, med citat

CenaOrton skrev:

KaizerSoze skrev:

Wayd Barret, er vel også den eneste der kan blive til noget.

Skal jeg være helt ærlig håber jeg at nexus bliver S-M-A-S-K-E-T! fuldstændigt til SS, og den storyline med dem slutter der, så vi slipper for at se på dem, er godt nok træt af at se på dem, dog håber jeg Barret får sin chance alene i WWE.

Nah... Det vi ser er jo en gruppe hvis signal har lidt ala NWO i sin tid. Ikke fordi jeg sammenligner dem på nogen måde. Men det historien går på er jo de prøver og "tage over.". Syntes det er en god og konstruktiv ide, også en måde og få pushet de andre nexus members på.
Jeg savner lidt et argument for de skulle "disbandes" nu. At DU slipper for at se på dem er jo et tørt grundlag hvilket jeg som bruger ikke kan finde den røde tråd i. . Der sker da noget på RAW i øjeblikket det er sgu god underholdning. Er det ikke det i alle har savnet?

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
Y2Jfan

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 12:23 pm    Emne: Besvar, med citat

For guds skyld stop ALDRIG Nexus, det er jo det bedste der er sket i flere år, og det der med at Wade er den eneste der bliver til noget er jeg ikke helt enig i. Jeg tror også sagtens Skip Sheffield kan blive til noget. Han minder lidt om Batista, og hvis han begyndte at bruge et spear som sin finisher ville det bare være godt Smile

Sheriffen

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 7:56 pm    Emne: !!! Besvar, med citat

Fatter ikke - at de ikke gør mere ud af den GM. Folk mister snart interessen!!

Få dog Jericho, Miz eller Cena til at cutte den ondeste promo omkring "Den Mystiske GM". Han er jo ingen faktor mere....

Jeg har lidt på fornemmelsen, at de ikke havde regnet med, at det Nexus geil skulle blive så fucking godt, og derfor bliver nødt til at nedtone GM lidt. Men mon ikke, at den får lidt gas omkring de to LA shows. The Rock er stadig mit bedste bud....

Indmeldt: 13. apr 2005

Geografisk sted: Skovlunde

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 8:01 pm    Emne: Besvar, med citat

Jeg mindes da at kunne huske at du for bare et par måneder siden sagde at The Rock ikke ville vende tilbage. Smile Men ja, Rock er også mit bud, som det har været fra starten af. De seneste rygter går på at han vender tilbage ugen før Summerslam - Ikke mindst for at hype deres "Summer WrestleMania".

Tilbage til toppen Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
Samoa_Anders

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:12 pm    Emne: Re: !!! Besvar, med citat

Sheriffen skrev:

Fatter ikke - at de ikke gør mere ud af den GM. Folk mister snart interessen!!

Få dog Jericho, Miz eller Cena til at cutte den ondeste promo omkring "Den Mystiske GM". Han er jo ingen faktor mere....

Jeg har lidt på fornemmelsen, at de ikke havde regnet med, at det Nexus geil skulle blive så fucking godt, og derfor bliver nødt til at nedtone GM lidt. Men mon ikke, at den får lidt gas omkring de to LA shows. The Rock er stadig mit bedste bud....

Ja men jeg synes nu nok vi fik mange "and I QUOTE!" moments fra Cole på Raw.... GDYC.... gdyc....

Indmeldt: 05. nov 2004

Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jul 28, 2010 10:23 pm    Emne: !! Besvar, med citat

JO det gjorde vi da, men er publikum efterhånden ikke ligeglade?

IndlægSkrevet: Tors jul 29, 2010 5:37 am    Emne: Re: !! Besvar, med citat

Sheriffen skrev:

JO det gjorde vi da, men er publikum efterhånden ikke ligeglade?

ved jeg ikke, de boo'er da rimelig pænt hver gang den skide e-mail notification kommer. Men om det er fordi, de skal høre på Cole ved jeg ikke... Det er derfor jeg boo'er - inden i hvertfald

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Wrestling.dk Forum Indeks -> WWE Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Gå til side 1, 2  Næste
Side 1 af 2
Overvågede Indlæg

Gå til:  

Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum